Re: Efektywność dostępu do zapisów

> Witam !
> Czy ktoś ma doświadczenia z tablicą (plikiem) w której jest 100 lub 200
milionów zapisów - jak efektywny
> jest dostęp do tych zapisów poprzez serwer bazy Progress ?
> Pozdrawiam,
>
> Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl

Dużo zależy od struktury takiej tablicy i indeksów. Oczywiście sposób
konstruowania zapytań do tej tablicy jest kluczowy - ważne jest optymalne
wykorzystanie indeksów. Nie bez znaczenia jest także sprzęt, na którym to
wszystko pracuje.
Niestety z mojego doświadczenia wynika, że takie duuuuuże tablice lubią
ulegąć oszkodzeniom. Również zmiana struktury (dodanie pola, indeksu) to
prawdziwa droga przez mękę.

Pozdrawiam

Marcin Izdebski
ComputerLand o/Gliwice