Re: ODBC a Progress

Miałem ten sam problem ze sterownikami Maranta pod NT.
Prawdopodobnie wgrałeś patche do progressa, które zmieniają wersję pamięci
dzielonej. Są dwa wyjścia - odinstalować patche lub ściągnąć update do
sterownika. Nie wiem czy OpenLink taki udostepnia, Marant na pewno.

Podrawiam
Grzegorz Jandura
IS Manager
Valeo Wiper Systems Poland
tel.: +48 12 6352130
fax.: +48 12 6352110
e-mail: grzegorz.jandura@valeo.com

                    "Dariusz Buczko"

                    n.pl>                         cc:
                    Sent by:                      Subject:     Re: ODBC a Progress
                    owner-progress@zeto.by
                    dgoszcz.pl

                          2002-02-14 08:41
                         Please respond to
                                  progress

Podobnie jak Pan Krzysztof próbowałem się  połączyć z bazą Progress'ową za
pomocą ODBC.
Skorzystałem z proponowanych sterowników  ale po ich zainstalowaniu i
skonfigurowaniu wyrzucane są błedy  typu:
[Progress Server] Pamięć dzielona jest w  wersji 8303; spodziewano się 8305
(1178) [SQLSTATE:S1000].
Posiadam Progress'a w wersji 8.3B.
Prosiłbym o jakieś sugestie ponieważ zupełnie  nie wiem, jak przebrnąć
przez ten problem.
Z góry dziękuję.

Darek Buczko