Re: Problem z polaczenim ODBC przez OpenLink

Nie napisałeś jakiego używasz OpenLinka - singleTier czy MultiTier.
Jeśli single to brzmi znajomo, chociaż nie udało mi się tego odpalić.
Prawdopodobnie chodzi o to, że:
Musisz skonfigurować OIB. Jeżeli to masz, to sesja: -SV -S serwisOIB -H
Host -N TCP. Nie robiłem tego wieki, więc mogę się mylić. Udało mi się
nawiązać komunikację przez OIB, ale trafiłem na inny problem i poległem.
Dlatego polecam MultiTier. Na pewno jest wydajniejszy, choć wyciska z
maszyny czasem ponad 60% mocy (u mnie jest to zaledwie dwuprocesorowy IBM
na NTku), poza tym do dwóch użytkowników równoległych jest free.
Mnie udało się go odpalić dość łatwo, choć jestem (nadal) prawie laikiem,
po wnikliwym przeczytaniu dokumentacji.
Jeśli uda Ci się odpalić single chętnie dowiem się jak to zrobiłeś.

Grzegorz Jandura
IS Manager
Valeo Wiper Systems Poland
tel.: +48 12 6352130
fax.: +48 12 6352110
e-mail: grzegorz.jandura@valeo.com

                    "Lucjan Lasek"

                    zeszow.pl>                    cc:
                    Sent by:                      Subject:     Problem z polaczenim ODBC przez OpenLink
                    owner-progress@zeto.by
                    dgoszcz.pl

                          2002-01-21 12:56
                         Please respond to
                                  progress

Dzien dobry,

Mam problem z polaczeniem sie przez ODBC z  baza Progressa uzywajac
sterownikow OpenLink.

Ustawienia sterownikow sa  nastepujace:

Session Options:
-db baza -S proserve -H fobos

Database Options:
-db xdb -S proserve -H fobos

Sterowniki zainstalowane sa pod Win2000  Professional.

Pojawia sie nastepujacy  komunikat:

Connection unsuccessful
CONNECTION ERROR:[OpenLink][ODBC] Unable to  allocate server handle,
SQLSTATE=S1000

Prosze o jakiekolwiek wskazowki, gdzie mozna  szukac bledu.

Lucjan Lasek

"This e-mail message is intended only for the use of the named
recipient(s).
The information contained therein may be confidential or privileged, and
its
disclosure or reproduction is strictly prohibited. If you are not the named
recipient, please return it immediately to its sender at the above address
and destroy it."