Re[2]: Takie sobie refleksje...

Czesc,

środa, 9 stycznia 2002, napisales:

PD> Nie jestem programistą ;). P.O. w Progressie rozumiem głównie jako
PD> możliwość wielokrotnego wykorzystania raz napisanego i uruchomionego kodu.
PD> Więcej szczegółów - Marek (P lub B) :)

PD> Paweł Dobrzyński

  Programowanie obiektowe polega na tym, że na podstawie jakiegoś
  obiektu np. FILL-INa mogę zbudować sobie nowy obiekt, który ma
  wszelkie jego możliwości (DZIEDZICZNOŚĆ) plus to co sobie dołożę czyli
  metody i pola jakie potrzebuję no i oczywiście mogę taki obiekt
  w programie.
  A z tym wykorzystaniem raz napisanego kodu jest różnie, ale o tym
  nie będę pisał, bo o ograniczeniu kodu wykonywalnego wiedzą w
  zasadzie wszyscy.

pozdrowienia,
 Rafał                            napisz: rafal@zeto.bydgoszcz.pl