Re: Wydajnosc WebSpeed'a

Witam!

Ostatnio na amerykanskiej liscie ktos sie chwalil testami, ktore zrobil:
http://www.gfatech.com/webspeed/loganal/
Radze sciagnac te strone, bo ma dzialac tylko przez kilka dni.

> 1) Jak ma się liczba agentów (tzn. wykupiona liczba licencji) do
>    liczby możliwych użytkowników do obsłużenia w danej chwili.

Jeden z naszych klientow ma dwuprocesorowy PC z macierzą, działający pod NT,
Progress 8.3 (5 użytkowników) + Webspeed 2.1 (5 agentów) i ta konfiguracja
obsługuje 30 aktywnych uzytkownikow koncowych, ktorzy wykonują dużo zapisów do
bazy - nie tylko przeglądają.

> 2) Czy WebSpeed działa z jednakową wydajnościa na różnych platformach,
>    czy może są platformy sprzętowo/systemowe na których "czuje się"
>    lepiej ???

Tak samo jak Progress - pewnie trochę lepiej na Unixie, ale na NT/2000 też
dobrze działa.

> A, dla powyższych problemów serwerem bazy danych jest oczywiście
> Progress v.9.1 -> i tutaj także jestem ciekawy jak wypada wydajność
> par WebSpeeda-Workgroup Server i WebSpeed-Enterprise Server.

Nie mam praktycznych doświadczeń, które potwierdzają lub kwestionują różnice w
wydajności.